دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1402 - 13:33

بازی‌های آسیایی هانگژو| دهدار: در این مدت کم نگذاشتم/کرمی:۲۲۲؟ قبلا ۲۲۵ را زده بودم

بازی‌های آسیایی هانگژو| دهدار: در این مدت کم نگذاشتم کرمی:۲۲۲؟ قبلا ۲۲۵ را زده بودم
ملی‌پوش ناکام وزنه‌برداری گفت: خودم نمی‌دانم چه بگویم. اصلا کم نگذاشتم و احساس می‌کنم باید کمی از لحاظ روحی وضعیتم بهتر‌ شود.
کد خبر : 871731

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا دهدار پس از حضور در مسابقات دسته ۱۰۹ کیلوگرم (رضا در یک وزن بالاتر شرکت کرد) گفت: وضعیتم خوب است. پایم بدجوری صدا داد و نگران شدم. دکتر پایم را چک کرد و فعلا یخ گذاشته ام، امیدوارم مشکلی نباشد.

دهدار این را گفت و ادامه داد: در پشت صحنه وزنه‌های خوبی را زدم، حتی مربیان برای حرکت اول وزنه‌های من را زیاد کردند. کار فنی نظرش مثبت بود، نمی‌دانم شاید قسمت این بود و شاید روز، روز من نبود.

دهدار در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که از جهانی تا بازی‌های آسیایی این یک ماه برای تو خوب نبود گفت: خودم نمی‌دانم چه بگویم. اصلا کم نگذاشتم و احساس می‌کنم باید کمی از لحاظ روحی وضعیتم بهتر‌شود. شکست برای هر ورزشکاری هست. من تلاشم را می‌کنم تا برای مسابقات آتی عملکرد بهتری داشته باشم و وزنه‌های بهتری بزنم.

مهدی کرمی:۲۲۲؟ قبلا ۲۲۵ را زده بودم

مهدی کرمی پس از حضور در بازی های آسیایی و دست نیافتن به مدال گفت: شرایط مسابقه خوب بود می شد مدال گرفت اصلا نمی دانم چه چیزی بگویم اما تلاشم را کردم.

او در پاسخ به این سوال که ۲۲۲ را قبلا زده بودی گفت: قبلا ۲۲۵ را هم زده بودم،کمی بالا زدن هایم مشکل دارد و باید روی آن کار کنم. خودم راضی نبودم،باید ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد. شاید وزن کم کنم و به دسته پایین تر بیایم.باید ببینم کادر فنی چه تصمیمی می گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته